A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Люботинська загальноосвітня школа I-III ступенів №4 Люботинської міської ради Харківської області

Організаційно-методична робота

Інноваційні форми методичної роботи з педагогічними працівниками

 

Методична тема, над якою працює школа у 2020/2021 навчальному році: «Формування ключових компетенцій педагогічного та учнівського колективів на основі використання інноваційних технологій в освітньому процесі, як засіб розвитку творчої особистості"

Мета: удосконалення педагогічного процесу, спрямованого на підвищення якості навчальних досягнень учнів; формування позитивної мотивації до самоосвіти педагогічних працівників, ключових компетенцій педагогічного та учнівського колективів.

Основні завдання:

  1. Оптимальний вибір моделі методичної роботи з педагогічними кадрами.
  2. Оновлення системи викладання навчальних предметів за рахунок інноваційних технологій та ЕПД.
  3. Створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників.
  4. Підвищення ефективності навчально-виховного процесу шляхом впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес та управлінську діяльність школи.
  5. Організація й активізація роботи творчих груп.
  6. Визначення оптимальних напрямків розвитку учнів.
  7. Підвищення рівня навчальних досягнень учнів на основі самоосвітньої діяльності.
  8. Розвиток креативності вчителів та учнів.

Форми методичної роботи

1) Масові: педагогічна рада; науково-практична конференція; педагогічна виставка; робота над єдиною проблемою школи.

2) Групові: методичні об’єднання, школа педагогічної майстерності, творчі групи, семінари-практикуми, методичні оперативки, психолого-педагогічний семінар.

3) Індивідуальні: взаємовідвідування уроків, стажування, самоосвіта, атестація, консультування, наставництво.

Шкільні методичні об’єднання

1) ШМО вчителів початкових класів (керівник Овчаренко І.М.) – «Впровадження педагогічних технологій, орієнтованих на розвиток креативної освіти та інноваційної особистості»:

- вивчення нового Державного стандарту початкової школи;
- адаптація 6-річних учнів до умов шкільного життя;
- оновлення змісту та форм роботи в початковій школі на засадах гуманітарної педагогіки;
- упровадження в навчально-виховний процес здоров’язберігаючих і здоров’яформуючих технологій навчання та виховання молодших школярів.

2) ШМО вчителів української мови та літератури (керівник Прилуцька Л.В.) – «Розвиток креативності вчителів та учнів шляхом впровадження нестандартних форм та методів навчання»:

- покращення роботи щодо вивчення та поширення ефективних форм і методів формування предметної компетентності учнів (підвищення загального рівня навченості учнів, особливості роботи з обдарованою молоддю, шляхи підвищення мотивації учнів до вивчення предметів);
- активізація роботи з оволодіння сучасними педагогічними та інформаційно-комунікаційними технологіями навчання, впровадження їх у практику своєї діяльності;
- реалізація принципу наступності і перспективності між дошкільною та початковою загальною освітою, школами І та ІІІ ступеня, базовою та повною середньою освітою;
- планування методичних заходів щодо удосконалення навичок вчителів з питань упровадження тестових технологій у навчально-виховний процес з метою якісної підготовки учнів до ЗНО.

3) ШМО вчителів іноземної мови (керівник Репецька Г.В.) – «Розвиток креативності вчителів та учнів шляхом впровадження інтерактивних форм та методів навчання»:

- створення умов для впровадження і використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі;
- орієнтація сучасного навчального процесу на стандарти ЗНО;
- підвищення рівня професійної компетентності вчителів іноземних мов, удосконалення форм та методів навчання.

4) ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу (керівник Іванченко О.А.) – «Розвиток креативності вчителів та учнів шляхом удосконалення сучасного уроку»:

- забезпечення рівня освіти відповідно до Державного стандарту;
- використання нестандартних форм навчання з метою підвищення зацікавленості учнів та включення їх у процес навчання;
- оволодіння інноваційними технологіями, формами, прийомами та методами навчання.

5) ШМО вчителів природничо-математичного циклу (керівник Гончаренко Т.І.) – «Забезпечення якості природничої освіти шляхом розвитку та соціалізації особистості учнів на уроках та в позаурочний час»:

- удосконалення технології сучасного уроку;
- впровадження індивідуально-диференційованого підходу як основного визначальника особистісно зорієнтованої системи навчання;
- удосконалення системи контролю за досягненнями учнів шляхом впровадження рейтингової системи оцінювання;
- розвиток особистості учнів шляхом ведення позаурочних занять з обдарованими дітьми та поглибленого вивчення предметів у профільних класах.

6) ШМО вчителів художньо-естетичних та спортивно-оздоровчих циклів (керівник Мозгова Л.М.) – «Впровадження педагогічних технологій, орієнтованих на креативну освіту та інноваційні технології»:

- впровадження новітніх педагогічних технологій з метою підвищення ефективності навчально-виховного;
- робота з обдарованими учнями через індивідуалізацію навчання.

Дата: від до Скинути

Динамічні групи

 Динамічна група вчителів природничо-математичного циклу «Розвиток творчого потенціалу учнів при вивченні предметів природничо-математичного циклу» (керівник Шандиба І.А.)

12:44 21.12.2023

Творчі групи

1. Творча група вчителів початкової школи: «Використання інноваційних технологій для формування ключових компетентностей учнів» (керівник Дем’янко Г.В.)

12:41 21.12.2023

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень